Dobrý den, paní magistro,
napadlo mi v noci nahodit Vám také ty dotazníky s Vaším číslem ID s otázkami
Podle čísla ID se tak vždycky už pozná, že jsou to vyplněné dotazníky od Vás.
Vždycky totiž, když přijdou vyplněné dotazníky do systému, tak se vždy podle čísla id tak pozná, od koho to dotazníky jsou .
Využití:
mít je sama a ještě je mít pro své finanční poradkyně pod sebou. Jako pomůcku.
Každé finanční poradkyni pod sebou můžeme nahodit také ty stejné, nebo podobné
dotazníky jen ale s jejím číslem id. A tak se rozpozná, že jsou od ní. A Vy budete mít z jejich provizí meziprovize.
A ony, ty Vaše spolupracovnice, si mohou už se svými dotazníky samy pohodlně pracovat, nebo si na jejich vyplňování objednat nějakou mírně placenou službu, např.virtuální asistentku, pravou ruku ředitele, nebo nějaké callcentrum. (Praha 9, Brno AMAX, Hradec Králové, České Budějovice, Hulín, Ostrava).
Práci dělání dotazníků: Té se dnes říká Direct marketing.
A to je oficiální činnost podle živnostenského zákona, takže věc legální.
A výsledky z dotazníků, ano u otázek, je vlastně taková jakási analýza, která klientky navede k finančním službám.
Které vaše spolupracovnice zprostředkovávaji.
Tak se na ty dotazníky s otázkami podívejte.
A jestli budou chtít otázky editovat, tak není problém, editace je možná.
Tím je to velmi variabilní. Každá Vaše spolupracovnice pod Vámi může mít trochu jiné otázky.
Je to zdarma.
Důležité je, že nahození dotazníků dělám zdarma a že se za to nahození dotazníků nic neplatí.